reklama

Keď Slovensko reprezentuje Kapitán

Pred futbalovým zápasom v Maďarsku sa kpt. JUDr. Tom.Tom. Andrej Danko objedná na audenciu u Viktora Orbána, aby mu daroval rodinný klenot - zlatú valašku. Presne tak, ako by si to vždy želal Kapitánov tútor a mentor Jano Slota;-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

I pri príležitosti tejto pýta sa Kapitán Orbána: "Počuj, Viktor, ako robíš ty to, žeže si ľud o tebe myslí, aj človek človeku tak na ulici vraví aj na internetoch o tebe len taktom pišajú, že si tak múdry? Ja totižtom nech sa snažím robiť či tak, alebo tak ako len ja sa snažím, vždy ma každý uráža, ako len mňam-mňa uráža..."

Viktor Orbán sa pousmeje: "Andrej, musíš sa obklopiť múdrymi ľuďmi…" 

"Chským?!" vypleští na neho očnie bulvy Kapitán.

"No musíš sa obklopiť iba múdrymi ľuďmi, rozum Ti potom príde ako na zavolanie. Pozri, vyskúšame si napríklad môjho dávneho priateľa na telefóne."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

I vytočí Viktor vo svojom mobile kontakt "Mr.President", prepne na hlasitý odposluch a z reproduktoru sa ozve hlas Putina: "Zdravstvuj Viktor, što chočeš?"

"Sluchaj Volodimir," žmurkne sprisahanecky Viktor na Kapitána, "kto je dieťaťom tvojich rodičov a nie je to ani tvoja sestra ani tvoj brat?" Putin bez zaváhania odpovie: "No predsa ja sám."

Kapitán sa rozhodne vyskúšať svojho priateľa na telefóne Fica a hneď mu aj volá: "Počuj Hranol taktom…" žmurkne sprisahanecky Kapitán na Viktora, "kto je rodičov tvojich dieťaťom takýmtom, žeže nie je to ani sestra ani tvoja ani brat ani tvoj?"

Fico sa odmlčí a po pár minútach povie rozhodným hlasom: "Andrejko, daj mi 3 dni a zistím ti to." Fico bez odkladov zavolá Kaliňákovi a dá mu zistiť odpoveď na Kapitánovu otázku. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kaliňák telefonuje s naliehavým rozkazom ministerke vnútra Sakovej, do vyšetrovania sa zapojí celá NAKA. Na tretí deň však už príde do pracovne ministerky Kaliňák osobne a prinúti ju poslať do Kočnerovej cely moták s textom: "Ave Marián, mám otázku: Kto je dieťaťom tvojich rodičov a nie je to ani tvoja sestra ani tvoj brat? Vieš to zistiť pre Roba?"

Do hodiny má z Kočnerovej cely moták nazad: "Ave Ja. Viem to. Som to predsa ja!"

Natešený Kaliňák oznamuje "objav" Ficovi. Fico takisto nadšený prichádza za Dankom, aby mu s hrdosťou oznámil: "Andrejko, nebude to zadarmo, ale mám odpoveď na tvoju otázku. Je to Marián Kočner!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kapitán na neho vytreští oči: "Chkto? Nie somsich vobec, naozaj pán Kočner akože absolútne vobec hej? Aaa preto ti hovorím, žežé ani vizuálne, keď ho vidím... A preto ti znovu hovorím a neviem ani ako inak ešte by som ti to mal vysvetliť, ako som už práve vysvetlil… Je to predsa náš pán prezident Putin!"

Nuž tak…

Obrázok blogu
(zdroj: zdroj: facebook.com/prezziden/)

(pridané 15.9. o 7:09)

PS dodáva Jozef Mallinerits: "Až toto je tá pravá hrádza proti fašizmu - vyžratí diktátori… Ten vpravo sa už teraz približuje Adolfovi Hitlerovi a ten vľavo o tom otvorene a bez zábran sníva v médiach."

Martin Foto Potočný

Martin Foto Potočný

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šport môžem vo všetkých jeho prevedeniach a vo všetkých jeho podobách, aj literatúru a dobrú hudbu. Rád diskutujem pri dobrom pive o komplexnosti histórie, o zakrivení priestoru a o tom, že jazyky a dialekty tvoria spojité zobrazenie definované na povrchu geoidu. Zoznam autorových rubrík:  ŠportČrevo slepô zapálenôCestovanieKultúraMýty bez legendyI taká je politikaSever proti JuhuZleužitá štatistika

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu